Методична скарбничка



На сторінці Методичної скарбнички я порпоную вашій увазі свої напрацювання.



Проект для учнів 1 класу. Створюємо азбуку.


Для кращого засвоєння азбуки можна запропонувати кожному учню виготовити СВОЮ букву (або декілька). Вони можуть бути схожі на людей, тварин, рослин, предмет. Це може бути перший дитячий проект, в якому обєднаються зусилля вчителя. дитини та їх батьків. Таку ідею "позичила" у колеги за посиланням нижче.
Джерело:http://clenovgorod.blogspot.com/
Проектна діяльність у системі соціальної і життєвої практики учнів початкових класів - Переглянути сторінку

Навчальний проект  Країна Мурляндія - Переглянути сторінку

Ділова гра «Що? Де? Коли?» «Інтерактивні технології»Нестандартне засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів) - Переглянути сторінку

Відео-урок з української мови у 3 класі за темою: "Змінювання іменників за числами. Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або в множині"- Переглянути відео
 ДЛЯ ДБАЙЛИВИХ БАТЬКІВ. РОЗВЯЗУЄМО ЗАДАЧІ ПРАВИЛЬНО (виступ на батьківських зборах)

Прості задачі - це задачі на одну дію. Їх обов'язково потрібно відпрацювати, щоб рішення учень міг знаходити одразу. Тому що, подібно матрьошці, задачі на дві і більше дій (їх називають складними) складаються саме з таких простих задач. Відповідно, не вміючи знайти рішення простої задачі, складні задачі будуть викликати серйозні труднощі.

Отже, як розвязувати складні задачі?


По-перше, не потрібно нехтувати коротким записом.

Навіть якщо вчитель не вимагає його, на чернетці вкрай бажано записати всі дані з задачі.
Складність у вирішенні задач часто викликає те, що першокласник, та й другокласник теж, не вміє виокремлювати з літературної форми викладу задачі те головне, з чим потрібно працювати в пошуку рішення. Тобто потрібно навчити дитину прибирати всю "лірику", залишаючи тільки математичні дані з умови.
Зрозуміло, короткий запис на чернетці ви можете робити так, як це зручно учню, і це не завжди відповідає тим вимогам, які висуває школа до оформлення короткого запису задачі.

Наприклад:

У парку посадили 4 ряди дерев, по 12 штук в ряду. З них 16 дерев - хвойні, решта - листяні.   Скільки листяних дерев посадили в парку?
 По-перше:
1. читаємо задачу, уявляємо вцілому про що піде мова.
2. тепер читаємо, поки не дійдемо до першого числа: ... 4 ряди дерев (1)
3. так само виокремлюємо все відоме: ... 12 в ряду (2) ... 16 хвойних (3)
4. питання задачі - листяні дерева: «?» Ставимо (4)


задачи
 Вийшла картинка, де все наочно видно: що дано, що потрібно знайти.
По-друге, потрібно скласти шлях вирішення, розкласти по сходинках ті дії, які потрібно буде зробити.
Для цього починаємо «розмотувати» завдання від питання:
 Скільки листяних дерев?
для цього потрібно знати:
- Скільки хвойних дерев (відомо: 16)
- Скільки всього дерев (невідомо)
 Скільки всього дерев?
відповісти не складно:
- 4 ряди по 12
Тепер залишилося тільки записати наші дії по порядку:
1) 4 х 12 = 48 (д) -. Дізналися, скільки всього дерев
2) 48 - 16 = 32 (л) -. Дізналися, скільки листяних дерев
Задачая розвязана, не забуваємо записувати відповідь.

 Пам'ятайте: математика - не література, її обов'язково потрібно вирішувати з олівцем у руці. При цьому картини писати не треба, все має бути схематично і максимально наочно.

Джерело:http://irina-se.com/matematika-priemy-resheniya-zadach/#more-7524

Немає коментарів:

Дописати коментар